Pokud jste se rozhodli pro nákup Vaší vysněné nemovitosti, tak Vás naše realitní kancelář provede 
všemi fázemi nabytí a převodu nemovitosti u Katastrálního úřadu v Turecku.

•    Pomůžeme Vám získat list vlastnictví (tj. TAPU).  TAPU je oficiální dokument zajišťující Vaše vlastnictví nemovitosti.  Počítejte s lhůtou na vyřízení TAPU 6 – 8 týdnů.
•    Rozhodnete-li se nemovitost koupit, pomůžeme Vám otevřít bankovní účet v místní bance.
•    Jako kupující udělujete realitní kanceláři plnou moc, jež firmu opravňuje k vyřizování všech následných formalit spojených s koupí a převodem nemovitosti namísto Vás.  Jedná se o naprosto běžný a velice praktický postup urychlující vyřízení všech formalit za Vás.

Jedná se o tyto formality:

•    Vyřízení všech formalit k získání listu vlastnictví - TAPU na Vaše jméno od Katastrálního úřadu.
•    Registraci Vaší nemovitosti na Obci (ISKAN).
•    Platbu daně.
•    Registraci vodoměru a elektroměru.
•    Pojištění Vaší nové nemovitosti.
•    Zastoupení Vás při schůzích vlastníků nemovitostí (je-li společenství vlastníků založeno).

Vlastník nemovitosti a kupující podepíší kupní smlouvu (většinou v anglickém jazyce).  
Tento dokument obsahuje detailní podmínky platby.  U tohoto procesu musí být přítomen tlumočník. 
Náklady na vyřízení TAPU a formalit s tím spojené se pohybují cca 1500 Eur. 
Náklady se mohou v čase měnit, informujte se prosím o aktuálních nákladech.

ANCHOR_TOP_TITLE

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti